هزاره ارزش عمر تخمینی 10 تریلیون دلار را دارد - و آنها به جایی نخواهند رفت. در اینجا 5 روش اثبات شده برای تبلیغات در این جمعیت ، در عین حال سودآور ، وجود دارد.
تبلیغات به طور سنتی یک بازی نمایش و گفتن بوده است. محصول یا خدمات خود را مشخص کنید و در مورد آن به مخاطبان بگویید ، سپس برخی خرید می کنند.
مشکل تبلیغات برای هزاره ها این است که آنها از گوش دادن خودداری می کنند.
هزاره ها با عدم تأیید سریع تبلیغات مستقیم ، بیشتر تبلیغ کنندگان را سردرگم می کنند. آنها همچنین متنوع ترین ، تحصیل کرده ترین و مستقل از هر نسلی هستند - تقریباً 30٪ از جمعیت ایالات متحده را نشان می دهند.
https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/992488-خدمات-شرکت-تبلیغاتی-طلوع-فیلم-کدام-اند
متأسفانه هزاره ها همچنین دارای کمترین میزان یادآوری تبلیغات و جذابیت برنامه تبلیغاتی هستند. اما ، آنها پذیرای داستان سرایی نام تجاری هستند که متناسب با سبک زندگی آنها است.
برای دستیابی به این گروه ، به آنها کمک کنید تا درباره محصولات یا خدماتی که با هویت آنها همسو است ، آگاهانه تصمیم بگیرند.
چالش نشان دادن ارزش برند شما برای خرید است ، نه گفتن. هنگام تبلیغات برای هزاره ها ، یک رویکرد داستانی و احساسی که به تعامل با تلفن همراه بستگی دارد ، حیاتی است.
امروز ما درباره پنج روش موثر برای تبلیغات هزاره بحث می کنیم:
داستانی را با ویدئو تعریف کنید
موضع گیری کنید
تبلیغ در Reddit
به کانالها دسترسی پیدا کنید
با جستجو قابلیت مشاهده را افزایش دهید
1. با ویدئو یک داستان بگویید
هزاره ها نمی خواهند در مورد نام تجاری شما چیزی بخوانند - آنها می خواهند آن را ببینند.
تماشای داستان یک مارک در ویدئو اصالت بیشتری دارد. مشاهده نحوه ایجاد یا استفاده از محصول جذابیت بیشتری دارد و می تواند آموزنده تر باشد.
برای ایجاد تبلیغات ویدئویی موثر ، جوهر نام تجاری خود را تقطیر کنید و آن را به طنز ، نمایشی یا مرموز تبدیل کنید.
اد مک لاوگلین ، رئیس رسانه جهانی HP ، می گوید: "شما باید در شش ثانیه اول نسبت به مصرف کننده علاقه و ارتباط پیدا کنید. این نوع داستان متفاوت است."
در حالی که YouTube بیشتر از هر شبکه تلویزیونی سنتی به سنین 18 تا 49 سالگی در ایالات متحده می رسد ، از ویدئو فیس بوک صرف نظر نکنید.
ویدئوهای بومی غول رسانه های اجتماعی میزان تعامل متوسط 6.3، ، در حالی که برای Youtube 3.2 and و برای Instagram 0.2 است.
معیارهای عملکرد فیلم های ارسال شده در فیس بوک در سراسر جهان
منبع: eMarketer
مخاطبان شما آماده تماشا هستند. هنگامی که در سال 2017 توسط eMarketer بررسی شد ، 42٪ از هزاره ها گفتند که حداقل هر 5 ساعت یک بار خوراک رسانه های اجتماعی خود را بررسی می کنند.
2. موضع گیری کنید
هزاره ها به دنبال اصالت و ارزش هستند. گرفتن موقعیت قوی (بدون هیچ موقعیتی) به شما امکان می دهد به این خریداران هدفمند برسید.
مطالعه ای که توسط دانشکده روانشناسی کاربردی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی انجام شد نشان داد که 87٪ از هزاره ها ادعا می کنند تصمیم خرید خود را بر این اساس قرار می دهند که آیا یک شرکت طلوع فیلم یک تلاش اجتماعی مثبت دارد
مارک هایی که ارتباط صمیمانه ای ایجاد می کنند باعث احترام و وفاداری هزاره ها خواهند شد.
به عنوان مثال ، واربی پارکر برای هر جفت خریداری شده یک عینک عینک به فرد نیازمند اهدا می کند.
صدا دادن به سازمان خود در جو اجتماعی و سیاسی همدلی شما را نشان می دهد و پاسخی را برمی انگیزد.
تحقیقات شرکت مشاوره Forrester Research نشان داد که یک رابطه عاطفی قوی از "سهولت" یا "اثربخشی" محرک وفاداری است.
یافتن نقاط مشترک جدا از تجارت شما به شما امکان می دهد هزاره ها را درگیر کنید و درآمد مکرر آنها را حفظ کنید.
3. تبلیغ در Reddit
می توانید در Reddit ، "صفحه اول اینترنت" ، تبلیغاتی را با قیمت 0.75 دلار در هر هزار بازدید از صفحه ، اجرا کنید.
بله ، 1.5 میلیون Redditors ماهانه با ارسال محتوای مارک دار در اخبار اخم می کنند. با این حال ، تبلیغات در Reddit یک روش ارزان برای ایجاد آگاهی در بین مخاطبان بسیار درگیر است.
طبق مرکز تحقیقات پیو ، 20٪ از کاربران اینترنت بین 18 تا 29 سال از Reddit استفاده می کنند و 15٪ از مردان مذکر از آن استفاده می کنند.
تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در Reddit در زیرمجموعه هایی هدف قرار می گیرد که مخاطبان بسیار جذاب و فعالی را به خود جلب می کند. از محتوای مفید همیشه استقبال می شود ، بنابراین تبلیغاتی بنویسید که مانند یک پست Reddit خوانده شوند.
یک مطالعه موردی توسط شرکت طراحی وب ShivarWeb نشان داد که با سرمایه گذاری کمتر از 100 دلار در Reddit 75000 بازدید ، 347 کلیک و 5 تبدیل به دست آورده اید.
جدا از اجرای تبلیغات بنری در بالای زیرمجموعه ها ، همچنین می توانید تمام موجودی تبلیغات زیرخرید را تا سه ماه خریداری کنید. مسئله این است که شما فقط می توانید تبلیغات را در بالای زیرمجموعه هایی که در صفحه کمپین شما دارای بازدید از صفحه کافی هستند ، اجرا کنید (حدود 6،600 در 3 ماه).
ابزارهایی مانند RedditList یا SnoopSnoo به شما کمک می کنند زیرمجموعه های ارزشمند را کشف کنید.
مارک ها باید در همه کانال ها حضور داشته باشند تا به هزاره ها برسند.
با توجه به فرهنگ چند وظیفه ای ، نوجوانان 18-34 ساله سریعاً دستگاه ها و سیستم عامل ها را تعویض می کنند ، خصوصاً هنگام تماشای تلویزیون. این امر می تواند تأثیر تبلیغات تک کانال را نفی کند.
برای جلب مخاطبان خود در جایی که هستند ، هزینه تبلیغات خود را در چندین کانال مرتبط تقسیم کنید. مطابق با با Google فکر کنید ، "به چند صفحه فکر کنید ، اما برای موبایل بسازید."
محتوای بین کانال احتمال تولید بیشتر قرار گرفتن در معرض بیشتر است ، به افزایش تعامل و درک نام تجاری کمک می کند.
به عنوان مثال ، اگر ویدیویی را در YouTube پست می کنید یا یک نقطه تلویزیونی اجرا می کنید ، یک مکالمه همزمان را با یک هشتگ مارک دار در توییتر شروع کنید. یا ، یک کلیپ "پشت صحنه" را در فیس بوک ارسال کنید تا علاقه خود را برای مکان تبلیغ طولانی تر افزایش دهید.
Netflix برای هدایت بازدید از مجموعه موفق "Narcos" ، با یک کارزار آموزشی مبتنی بر آموزش در حوزه های اجتماعی به هزاره ها رسید.
با استفاده از فاکتوئیدهای برانگیزاننده مانند آنچه در این پست اینستاگرام نشان داده شده است ، کمپین #Cokenomics بیش از 100000 تعامل در زمینه های اجتماعی ایجاد کرد. "Narcos" همچنین گرافیک فیس بوک را برای رویدادهای خاص فعلی مانند فوتبال فانتزی و بحث های سیاسی ایجاد کرد.
افزودن ارزش مربوطه به شبکه اجتماعی به Netflix اجازه داد تا در صورت اهمیت ، قابلیت مشاهده خود را افزایش دهد. این به معنای افزایش قرار گرفتن در معرض و تأثیرگذاری در تبلیغات پولی آن است.
5. افزایش قابلیت مشاهده با جستجو
تبلیغات جستجو روشی م toثر برای تبلیغ مستقیم به هزاره ها است.
بر اساس مطالعه ابتکار انتشارات ، پروژه بینش رسانه ، موتورهای جستجو محبوب ترین روش برای هزاره ها (70٪) برای تحقیق در مورد قیمت ها و محصولات هستند.
تبلیغات پولی در Google در حالی که در حال تحقیق در مورد قیمت ها ، علایق ، نحوه دستیابی به اطلاعات و مشاغل هستند ، به هزاره های علاقه مند می رسد. هدف یابی و هدف گیری مجدد جستجوگران در اطراف این نقاط دسترسی می تواند بهینه سازی تبلیغات و تبدیلات را فراهم کند.
از مرحله آموزش تا مرحله تبدیل ، تبلیغات جستجوی بهینه شده برای موبایل در طول سفر خریدار بسیار مهم است. طبق تحقیقات بازار خلاق Gumroad:
75٪ از هزاره ها در موبایل بررسی قیمت دارند
65٪ از هزاره ها در حال انجام تحقیقات روی موبایل هستند
55٪ از هزاره ها در حال جستجوی مکان فروشگاه از طریق تلفن همراه هستند
اغلب ، این جستجوهای تلفن همراه با هدف خرید محلی انجام می شود. تبلیغ کنندگان می توانند با کمپین های تبلیغاتی بیش از محلی برای مشتریان آماده تبدیل ، از قصد خرید استفاده کنند.