مجله مد و زیبایی | جدیدترین مدل ها و مد های سال

با دنیای مد و زیبایی خوش بدرخشید ، دنیای مد لباس، دنیای مد و فشن، مد و زیبایی

مجله مد و زیبایی | جدیدترین مدل ها و مد های سال

با دنیای مد و زیبایی خوش بدرخشید ، دنیای مد لباس، دنیای مد و فشن، مد و زیبایی

آموزش قدم به قدم بستن کراوات با ۱۱ روش مختلف

آموزش گره‌های متنوع برای بستن کروات

روش‌های مختلفی برای بستن کروات وجود دارد. ویژگی‌های ظاهری مثل اندازه گردن و نوع یا سایز یقه پیراهن عوامل مهم و تعیین‌کننده‌ای برای انتخاب گره مناسب هستند. مردان بلندقد، کوتاه‌قد، درشت‌هیکل و …، باید این ویژگی‌ها را هم برای انتخاب گره مناسب در نظر بگیرند. البته هدف از انتخاب نوع گره کروات فقط تناسب آن با ویژگی‌های ظاهری نیست؛ می‌توان با آن پیامی با این مضمون را به‌شکل ناخودآگاه به دیگران منتقل کرد: ما به جزئیات توجه می‌کنیم. مثلا انتخاب گره مناسب در محیط کار می‌تواند در جلب اعتماد دیگری مؤثر باشد یا تأثیر کلام صاحب‌منصبان را بیشتر کند و برای‌شان حاکی از اقتدار باشد. به همین خاطر است که تقریبا تمام رؤسای جمهور آمریکا از گره «ویندسور کامل» استفاده می‌کنند یا کارمندان در محیط‌های کاری از گره «چهار در دست». در این مطلب شما را با ۱۸ روش مختلف برای بستن کروات آشنا خواهیم کرد. با این روش‌ها، در موقعیت‌های مختلف می‌توانید گره موردنظرتان را ببندید. این یعنی مجبور نیستید در همهٔ موقعیت‌ها و مراسم‌ها همان گره ساده را بزنید. همراه ما باشید.

  ادامه مطلب ...

آیا رنگ مو سرطان زاست؟ چه نوع رنگ مویی خطرناک‌تر است؟

آیا رنگ مو سرطان زاست؟

آیا شما هم ازجمله افرادی که هستید که علاوه‌بر آراستگی ظاهری، به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و هروقت پای رنگ کردن مو به میان می‌آید با خود فکر می‌کنید که آیا رنگ مو سرطان زاست؟ پس احتمالا با این مقالۀ کوتاه به جواب سؤا‌ل‌تان می‌رسید. با «ما» همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

5 ماسک صورت خانگی برای پوست‌های مختلف

 همه دوست دارند پوستی «شبیه آینه» داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشتر ما با پوست‌های چرب، آکنه، چروک یا لک‌هایی درگیر هستیم که به‌واسطۀ بالا رفتن سن یا دلایل دیگر روی صورت‌مان جا خوش می‌کنند. برخی معتقدند که داشتن پوست خوب ارثی است؛ پس ناامیدانه با وضعیت نامساعد پوست‌شان کنار می‌آیند. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هرچند عامل وراثت و ژنتیک در وضعیت پوست بسیار اثرگذار است، اما روش‌های مراقبتی می‌توانند به داشتن پوستی بهتر و زیباتر کمک کنند. برنامه مراقبت از پوست یعنی چه؟ منظور از این برنامه، رسیدگی‌هایی مانند پاکسازی پوست، لایه برداری پوست و مرطوب‌سازی پوست است. استفاده از ماسک صورت خانگی را دست‌کم نگیرید. همراه ما باشید تا شما را با ۶ ماسک صورت خانگی عالی آشنا کنیم.

۶ ماسک صورت خانگی عالی برای پوست‌های مختلف

بقیه در ادامه مطلب...

  ادامه مطلب ...