مجله مد و زیبایی | جدیدترین مدل ها و مد های سال

با دنیای مد و زیبایی خوش بدرخشید ، دنیای مد لباس، دنیای مد و فشن، مد و زیبایی

مجله مد و زیبایی | جدیدترین مدل ها و مد های سال

با دنیای مد و زیبایی خوش بدرخشید ، دنیای مد لباس، دنیای مد و فشن، مد و زیبایی

رنگ سال 2021 - 1400 چیست ؟

مجله بنجامین مور benjamin moore که به عنوان دومین مجله معتبر مد جهان شناخته می‌شود رنگ مد سال ۱۴۰۰ – ۲۰۲۱ را  Aegean Teal 2136-40 در ۶ بازه رنگی که همان آبی دریاچه‌ای |روشن تا تیره| است اعلام نموده است. رنگ سال 1400البته ما باید همچنان منتظر اعلام معتبرترین مجله مد جهان باشیم تا ببینیم نهایتا چه رنگی انتخاب می‌شود!


رنگ سال ۱۴۰۰ : حال باید با توجه به اتفاقات اخیر و بیماری همه‌گیر کرونا و حال ناخوش روحی روانی مردم جهان چه رنگی می‌تواند این حال و هوا را عوض کند و یک ذوق و شادابی جدید برای مردم به‌وجود بیاورد تا این روزهای سخت از یاد رود.

5 روش موثر برای تبلیغات برای هزاره ها

هزاره ارزش عمر تخمینی 10 تریلیون دلار را دارد - و آنها به جایی نخواهند رفت. در اینجا 5 روش اثبات شده برای تبلیغات در این جمعیت ، در عین حال سودآور ، وجود دارد.

 تبلیغات به طور سنتی یک بازی نمایش و گفتن بوده است. محصول یا خدمات خود را مشخص کنید و در مورد آن به مخاطبان بگویید ، سپس برخی خرید می کنند.

 مشکل تبلیغات برای هزاره ها این است که آنها از گوش دادن خودداری می کنند.

  ادامه مطلب ...

آموزش گام به گام روش رنگ کردن مو در خانه


 اگر تصمیم گرفته اید که موهایتان را خودتان در خانه رنگ کنید، آموزش رنگ کردن مو در خانه می تواند به شما کمک کند.  24 تا 48 ساعت قبل از رنگ کردن، موهای خود را بشویید. این کار باعث می شود که چربی مو به اندازه نرمال و طبیعی باشد و برای رنگ کردن مناسب خواهد بود.

  ادامه مطلب ...